Assalamualaikum

Panggil jerk Apit (ARe_PieT). Blog ni aku create sebab aku nk share kan kesah hidup aku ngan korang sume. Same2 kite share k. Anyway aku rase x perlulah kowt aku masukkan Picture2 aku sebab ia tidak penting buat saat ini. Salam Perkenalan dari Apit...
Wednesday, September 9, 2009

**tak taw

wat mase ni aku x tau ape yang paut aku buat,
aku pon x sure tindakkan ape yang aku perlu lakukan buat mase ni...
hurmm, take time kowt...
x brape sure...

aku teringin nk blajar mengaji balik, nk pergi kat tempat x de orang kenal aku,
nk beli buku2 agame, nk blajar pasal agame ni...huh,,memang payah betul untuk
aku lakukan buat mase ni...tapi aku harap aku boleh lakukan nye satu hari nanti...
tapi buat mase ni aku belum mampu untuk sembahyang sebab aku belum betul2 bersedia...

0 comments: