Assalamualaikum

Panggil jerk Apit (ARe_PieT). Blog ni aku create sebab aku nk share kan kesah hidup aku ngan korang sume. Same2 kite share k. Anyway aku rase x perlulah kowt aku masukkan Picture2 aku sebab ia tidak penting buat saat ini. Salam Perkenalan dari Apit...
Monday, September 14, 2009

**Story Semalam

**MAlam tadi x buley tido..aku p merempit n ronda2 dalam pukul 2 ke 3 pagi sorang2.

**Semalam aku pergi ke MINDEF (Ministry Of Defends/KPM) untuk hantar
barang2 ke sana. Company nye equipment. Ramai gak yang pergi. Dalam bulan puase ni nk mengangkat-angkat barang yg berat ni memang menguji kesabaran gak but its'ok. kijap lagi ni nak kene pergi lagik.

**And also buat 2nd timenye dalam bulan puase ni aku diserang gastrik,
but aku gigihkan jugak...tahan sedaye upaye walaupon pedih giler.

**Then call kampung asking about my dad nye kesihatan. So far, abah ok. Mak tanye bile nk balik, bagitau jumaat ni...Even aku x bape close, but I Love Him so much, Incident die masuk wad benar2 berjaye buat aku risau & kelam kabut. Aku harap abah pas ni akan ok...lepas je aku jadi Parmanent staff, aku akan pastikan aku jage abah n mak nye kesihatan betul2...itu azam aku..

P/S: Mak & Abah, walau apit x pernah show yang apit sayang
kat korang,x dengar cakap, x banyak borak, merokok,
suke wat hal sendirik, x call tapi percayelah apit
sangat sayang kat kalian berdua. Tanpa kalian apit
x kan dapat hidup & bernafas dalam dunia yang Allah ciptakan ini.

4 comments:

EIPUL said...

ok. jaga diri ko bebaik.
happy selalu k.

=D

zainuddinm said...

moga Allah sentiasa merahmati keluarga anda... aminn..

Apit said...

0k eipul

thanks din perak

niesz said...

nice guy..
bgus la mcm tu..
sape la kite if dorg xde kan..