Assalamualaikum

Panggil jerk Apit (ARe_PieT). Blog ni aku create sebab aku nk share kan kesah hidup aku ngan korang sume. Same2 kite share k. Anyway aku rase x perlulah kowt aku masukkan Picture2 aku sebab ia tidak penting buat saat ini. Salam Perkenalan dari Apit...
Thursday, September 10, 2009

**Berbuka Puasa Umah Mona

Semalam aku g buke puase kat umah mona,
umah member abg angkat aku...
best gak r ramai yg datang...
macam2 menu die masak n beli...
4veret aku ayam masak cili merah ngan gulai siput...sedap giler

And the best part is, sebelum kami nk p umah mona,
kami p singgah kat bazaar ramadan, aku tejumpe dengan 2 org member,
1st aku jumpe iskandar adik arshad ,montel babe. die skung blaja kat ukm
and 2nd person aku jumpe fahmy, ayo dah banyak kali teringin nk jumpe die akhirnye dapat gak jumpe die...sonok nyer..hah sempat borak2 jap ngan die semalam...not bad

0 comments: