Assalamualaikum

Panggil jerk Apit (ARe_PieT). Blog ni aku create sebab aku nk share kan kesah hidup aku ngan korang sume. Same2 kite share k. Anyway aku rase x perlulah kowt aku masukkan Picture2 aku sebab ia tidak penting buat saat ini. Salam Perkenalan dari Apit...
Tuesday, September 8, 2009

**1st Entry

ini merupekan 1st entry aku dalam blog ni.
Tajuk - Mencari Jalan Keluar dari Kegelapan kerana aku sedang mencari jalan keluar
dari kegelapan dunie yang aku sendiri cipta. Tanpa aku sedari, terlalu banyak dosa dan
maksiat yang dah aku lakukan dalam dunie ni.

aku ingin mencari jalan pulang tapi aku tidak yakin pade diri sendiri.
aku ingin mencari diri ku semula, menjadi seorang manusie yang baru ibarat baru lahir,
tidak seperti sebelum ini. Aku baru bermula ingin mencari & aku akan cube untuk mencari jalan penyelesaiannye.

Semoga ku diberi rahmat dan kekuatan untuk menghadapi segala dugaan ini
semoga ALLAH mahu membantu aku walaupon aku insan yang hina...
Semoga ku berjumpa jalan pulang. Jalan yang lurus & diredhai oleh-Nya

0 comments: