Assalamualaikum

Panggil jerk Apit (ARe_PieT). Blog ni aku create sebab aku nk share kan kesah hidup aku ngan korang sume. Same2 kite share k. Anyway aku rase x perlulah kowt aku masukkan Picture2 aku sebab ia tidak penting buat saat ini. Salam Perkenalan dari Apit...
Tuesday, September 15, 2009

**Semalam nyer Story da...

** Awi ni nak kene MINDEF lagi setlekan penghantaran barang customer kat sane.
**Semalam berbuke ngan member...
**PErgi celebrate besday member (MIN) dekat kampung baru dengan budak2 ni..happening gile
**Balik kul 12 lebih tetibe sampai umah member2 kampus 3 orang ade kat umah aku..best
**kul 3 lebih dah g lepak kat kedai makan sahur, then lepak umah...aku tidor dlm kul 5 lebih...
**Bangun pagi kul 8:15 pagi...maknenye aku dpt tido semalam 3 jam setengah jerk..ngantok dah skung..
**Merokok dekat 2 kotak untuk semalam jerk..so pagi ni tekak aku dah pait giler, mabok rokok...heheh...

p/s: SEgale kegembiraan & keceriaan yg kite kecapi sekarang ni,
x kan kite perolehi tanpa keizinan Allah S.W.T...

3 comments:

EIPUL said...

gembira je ea. Haha

niesz said...

uhh!2 kotak skali?
bnyk nyer..
jg kesihatan lo..
nnti xdpt raye..
wit raye pon xde..
huhu..

koi said...

uik..gile bnyk isap rkok..(jgn mrah kate cmni)