Assalamualaikum

Panggil jerk Apit (ARe_PieT). Blog ni aku create sebab aku nk share kan kesah hidup aku ngan korang sume. Same2 kite share k. Anyway aku rase x perlulah kowt aku masukkan Picture2 aku sebab ia tidak penting buat saat ini. Salam Perkenalan dari Apit...
Thursday, September 10, 2009

**SALAH AKU

kes ni berlaku setahun lepas, dimana aku dah lakukan sa2 kesalahan besar
mase 2 aku still student and aku de kenal ngan junior aku name die Azi,
wokey die ni nampak alim, baik, sopan santun dan ade ciri2 wanita melayu terakhir.

Sayangnye dengan mudah aku ajak die couple & dengan mudah aku putuskan,
kerane aku x de feel kat die, kecewenye die hanye Tuhan yang tahu. Aku pas2 amik die jadik adik angkat konon nye tapi aku still abaikan die. Aku banyak maki hamun die, carotkan die, buat die berharap, lukekan hati die sebab aku ingat dengan aku buat macam 2 die buley lupekan aku. BUt i'm wrong.

Actually mase kami kenal aku slalu nyanyikan dei lagu n die pon same gak..
lagu 4veret die You Are Beutiful. Tapi aku sering lukekan hati die. Kesian die

One day aku dapt tau die sakit n aku ingat sakit2 bese jerk. AKu pon wat dun know
sampai lah sa2 tahap die masuk Hospital Putrajaya sebab sakit die teruk sangt.
Punca sakit die pon sehingge skung x tau ape die. Mase aku dpt tau 2 aku down giler n rase
bersalah sangt. teruk sangt n rase sangt berdose time 2.

Dari badan die bersaiz besar sehingge sekarang bersaiz seperti orang afrika yang tidak cukup makan dengan kulit die menjadi semakin hitam kerana tak ade langsung darah merah dalam body die. Doktor x boleh buat ape, arent die dah bawak p jumpe bomoh, Ustaza, dukun sampai 50 orang tapi sampai sekarang x ade lagik perubahan. Sakitnye still macam 2. Keluarge di epon dah berputus ase. Sampai sekarang die terlentang, x buley ingat ape2, x buley cakap ape2, x buley buat ape, hanye buley minum dengan mengunakan straw jew.

Kesian aku tengok nasib die.
Mule2 dulu ade gak aku g tengok die kat hospital n kat rumah, tapi strat aku praktikel aku dah x jenguk langsung. Semalam aku call mak die n tanye khabar die n mak die still cakap die cam 2 jer. x de perubahan. Kasihan kat die. Semoga Allah ampunkan dosa2 die dan kembalikan die kepada asal. Semoga Allah membantu die untuk pulih seperti dulu. Aku harap sangt die boleh bernafas dan boleh menjalani kehidupan seperti orang lain. Amin


p/s: Rase bersalah sangat sebab x jage die & lukekan hati die sampai die jadi macam 2

10 comments:

Hezesuze said...

lorrr ciannye kwan ang tu...ang pn satu snggup ang lukakan ati org ek...haishhh betapa nakal nye ang...ekekekeke

what u give u get back! remeber that...huhuhuhu

jai@jezz said...

ermmm... sayangi lah dia.. biler dia x der nyesal pon dah x guner...

Anonymous said...

hmmm
guys selalu mcm ni.
tp i prefer kene maki hamun dr lelaki tu menghilang je.
i hope dat girl cpt sembuh.

note to all guys: perempuan ni lemah lembut. perlukah kami dilayan begitu teruk?

sorry emo. org br putus cinta mmg mcm ni

Apit said...

heze - time kasih kak...saye tau, tulah salah saye. saye rase berdose sangt..

jai - betul 2..aku sanggup time padah die sekarang...huhu jahat nyer aku

MissXyanne - tulah. aku pon x taw nk wat cam ne..memang salah aku...
memperlakukan die sebegitu rupe...huhu

Anonymous said...

ciannye dye...u still leh tebus kesalahan u..harap2 she's getting better..

EIPUL said...

semoga dia sembuh cepat.

kesian pulak bila aku baca ni. Huhu

Apit said...

to huney - yup betul 2, hope so
harapan untuk die sembuh pun x sure lagi ade atau tidak

to eipul - huhu, salah aku pul

ina said...

hargai lah org di sekeliling kita selagi mereka masih ada...

semoga azi cpt sembuh.. amin~~

Apit said...

amin,,,,
aku harapkan macam 2 jugak

Apit said...

amin,,,,
aku harapkan macam 2 jugak