Assalamualaikum

Panggil jerk Apit (ARe_PieT). Blog ni aku create sebab aku nk share kan kesah hidup aku ngan korang sume. Same2 kite share k. Anyway aku rase x perlulah kowt aku masukkan Picture2 aku sebab ia tidak penting buat saat ini. Salam Perkenalan dari Apit...
Sunday, September 13, 2009

** Abah masuk hospital

Salam...
dalam 2,3 hari ni phone aku x on, rosak ade problem,
then tadi aku dpt berite yang menakotkan aku

my 1st sister send email kat member aku bagitau yang my abah
masuk wad. aku nyer cuak terus aku cari sim card n use my friend's phone.
amik nombor and call. Mak aku cakap abah masuk hospita 2 hari lepas.

Dah keluar wad dah, kolestrol & kencing manis....
takotnye aku bile aku diberi tahu hal ni tadi,
Allah je lah yang tahu...
risau aku gile....
hope abah will be fine soon...doakan kesihatan my abah ya


p/s: 1st time abah masuk wad, aku betul2 risau...
Ya Allah kau sembuhkan lah penyakit bapa ku,
ko peliharallah kesihatan dia...amin

9 comments:

Hezesuze said...

smoga abah apit cpt smbuh ek....xblik jenguk ke???

p/s naluri ahkak cam tau je sape apit ni....ekekeke

Apit said...

insyallah kak..
x dapat cuti.
apit balik hujung minggu ni...

tau sape apit????

niesz said...

niesz doakan ayah apit cepat sembuh ek..
jg ayah tau..

EIPUL said...

aku doakan abah ko sehat walafiat.

weh, aku pun tau siapa ko. Huhu

Apit said...

thanks nieze..appricite sangt

eipul thanks...
u know me????

Ahmad Zulfadhli Zulkefli said...

sabarlah yer.. nie semua dugaan dari ilahi...

Apit said...

yup...aku tau 2 bro..

hope sangt abah will be fine even kami x rapat...
anyway thanks yer

ina said...

wish ur dad get well soon

Apit said...

thanks ina